سازمان بدر عراق: خون بی‌گناهان در لبنان هرگز هدر نخواهد رفت

سازمان بدر عراق: خون بی‌گناهان در لبنان هرگز هدر نخواهد رفتدفتر سیاسی سازمان «بدر» عراق در بیانیه‌ای، انفجارهای لبنان را محکوم و تأکید کرد که خون بی‌گناهانی که در این انفجارها رریخته شد، هرگز هدر نخواهد رفت.


به گزارش مجله خبری، سازمان بدر در بیانیه‌ای شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان لبنانی در جنایت جدید رژیم صهیونیستی و انفجارهای این کشور را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: این اقدام بزدلانه را که نقض خطرناک ارزش‌های اخلاقی و قواعد جنگ است، محکوم و تأکید می‌کنیم که رژیم غاصب برای کشاندن منطقه به یک جنگ فراگیر تلاش می‌کند؛ جنگی که خود این رژیم بزرگ‌ترین بازنده آن خواهد بود.

در بیانیه مذکور آمده است: آنچه در لبنان رخ داد، در ادامه جنگ نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و با حمایت و پشتیبانی مستقیم آمریکا و متحدان آن است. شکی نیست که هر طرفی که از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند و آن‌ها را به سلاح تجهیز کرده و حمایت سیاسی و رسانه‌ای از آن به عمل می‌آورد، شریک آن‌ها در این جنایت‌های وحشیانه است.

سازمان بدر افزود: خون بی‌گناهان در لبنان هرگز هدر نخواهد رفت و قصاص و انتقام قطعا در راه است. نتانیاهو وحشی که جنون ریختن خون بی‌گناهان بی‌دفاع را دارد، درس عبرتی برای تمامی جنایتکاران جنگی مانند خود خواهد شد.

انتهای پیام/



پست های مرتبط